Farea
Příslušníci národa Fareanů obvykle žijí v lesích a hvozdech v těsném souznění s přírodou. Jsou to vysocí a agilní jedinci, ale jen zřídka vynikají silou. Bývají skvělými lovci a vynikajícími lučištníky. Pevně věří v bohyni přírody – Gaiu a ta jim na oplátku poskytuje pomoc v boji. Farea je schopen jen díky své víře povolat ducha přírody, který se zjevuje v podobě mystického zvířete. Fareani jsou pyšní na svůj národ, a proto se neslučují s ostatními rasami, ale přesto mají své přátele jak mezi Gwali, tak lidmi. Fareani jsou zastánci dobra a života, proto zabíjejí pouze v nejnutnějších případech, avšak temná strana, ta nechť se bojí této rasy.
Ability:
- Swift hands (pasivní) - navýšení bojových vlastností při používání střelných zbraní
- Meld in nature (aktivní) - navýšení dovednosti Hiding
- Poison arrow (aktivní) - vystřelení otráveného šípu
- Spirit (aktivní) - vyvolání Spirita, který je svázán s Fareanem a plní jeho příkazy
Aktivní rasové ability se vyvolávají příkazem .raceability, je vhodné si je nastavit na makro nebo používat ikonku přes příkaz .lista.
Swift hands
- Bonus je aktivní při používání střelných zbraní
- Navýšení vlastnosti Swing Speed Increase: Úroveň / 6
- Navýšení vlastnosti Hit Chance Increase: 3 + Úroveň / 5
- Navýšení dostřelu: 1
Meld in nature
- Efekt: Navýší aktuální dovednost Hiding o Úroveň %, minimálně však 40 %
- Doba trvání: 90 vteřin, po skončení schopnosti dojde k znovupoužití dovednosti Hiding
- Prodleva na opětovné použití: 5 minut
- Navýšení se promítá pouze do úspěšnosti skrytí na místě, nikoliv i chůze ve stínu
- Pokud je postava v době trvání ability ukrytá ve stínu, získává bonus +20 ke všem regeneracím
Poison arrow
- Efekt: Udělí cíli otravu slabým jedem
- Pro použití je potřeba mít v batohu lahvičku slabého jedu
- Jedna lahvička vystačí na přibližně pět otrávených střel
Spirit
- Efekt: Vyvolá tabulku pro volbu spirita a jeho nastavení
- Každý Farean získává prvního spirita hned na 1. úrovni, druhého na 30. úrovni
- Spirit se zdokonaluje získáváním zkušeností v boji - za dosažené úrovně získává body, kterými se zdokonaluje ve vlastnotech, které má. Jeho úroveň může být maximálně stejná, jako je úroveň Fareana, kterému patří
- Není možné ho magicky odvolat
- Spirita může Farean vyvolat ve dvou podobách - v podpůrné nehmotné nebo v hmotnější a bojové (změnu je možné provést jednou za 4 hodiny)
Podpůrný spirit
- Je naprosto nehmotný - nezabírá místo na ovládání tvorů, nejde ho zranit, neblokuje
- Body k rozdělení dostává bez omezení
- Dává svému Fareanovi pasivní bonus ke dvěma vlastnostem - jejich síla je ovlivněná počtem bodů, které v dané vlastnosti Spirit má (maximálně 50 bodů v jedné vlastnosti)
- Má také aktivní vlastnost, kterou je možné vyvolat příkazem .abilita pouto (nebo skrze lištu). Použití aktivní vlastnosti zvýší účinek pasivních bonusů na dvojnásobek po dobu 20 + Úroveň spirita / 2 s, prodleva na opětovné použití aktivní vlastnosti je 60 s
Spirit | 1. pasivní | 2. pasivní | Aktivní |
---|---|---|---|
Nimar | 0,3 Hit Chance Increase (15) | 0,5 Damage Increase (25) | Zavytí: Nepřátelům v okolí sníží šanci na zásah |
Makendra | 0,2 Stamina Regeneration (10) | 0,08 Mana Regeneration (4) | Vřísknutí: Nepřátelům v okolí znemožní léčení |
Takara | 0,2 Hitpoint Regeneration (10) | 0,4 Defend Chance Increase (20) | Zařvání: Léčí přátele v okolí |
Cheren | 0,3 Spell Damage Increase (15) | 0,2 Spell Absorb (10) | Zmatení: Nepřátelům v okolí přeruší stávající kouzlo a sníží soustředění na další kouzla |
Bojový spirit
- Zabírá 3 místa na ovládání tvorů, neblokuje
- Léčit ho lze pouze transformací životní síly od svého majitele
- Při smrti z důvodu náhlého přerušení pouta utrpí majitel zranění o 20 - 40 % jeho maxima životů. Zrušení pouta se silnějším spiritem způsobí silnější zranění
- Body získává až do 60. úrovně (každou 4. úroveň 1 bod, od 40. úrovně každou 2. úroveň), atributy zvyšuje do 40. úrovně
- Může se naučit různé kombinace ze dvou větví schopností - podle počtu přidělených bodů
Spirit | Životy | Stamina | Zranění | Rychlost útoku |
---|---|---|---|---|
Nimar | 55 | 55 | 12-15 | 39 |
Makendra | 40 | 80 | 12-14 | 57 |
Takara | 70 | 40 | 11-15 | 30 |
Cheren | 58 | 35 | 17-30 | 22 |
- Odolnost proti zranění je u všech spiritů stejná a to 20 + Úroveň / 2
- Základní počet životů se každou úrovní navýší o 10 %
- Základní počet staminy se každou úrovní navýší o 5 %
- Základní zranění se každou úrovní navýší o 2 %
- Základní hodnota dovednosti Wrestling a Resisting Spells je 10 %, ta je každou úrovní navýšena o 3 %
Schopnosti
- Spirit získá každou čtvrtou úrovní jeden bod, který lze rozdělit do jedné ze dvou schopností, od 40. úrovně tento bod získává každou druhou úrovní
- Maximum bodů, které lze vložit do jedné schopnosti, je 10
- Schopnosti jsou rozděleny do větví: Útok a Obrana a jsou pro všechny spirity stejné
Bodů | Schopnost |
---|---|
1 | Žádná speciální vlastnost |
2 | +5% šance na provedení ability útoku |
3 | +8% Hit Lower Defense |
4 | +8% Swing Speed Increase |
5 | +4 Rage |
6 | +10% šance na provedení ability útoku |
7 | +12% Hit Lower Defense |
8 | +12% Swing Speed Increase |
9 | +6 Rage |
10 | Zrušení prodlevy na ability útoku |
Bodů | Schopnost |
---|---|
1 | Žádná speciální vlastnost |
2 | +15% k vyléčeným životům |
3 | +10% Pohlcení kouzla |
4 | +10% Hit lower attack reflect |
5 | +5 Odolnosti |
6 | +20% k vyléčeným životům |
7 | +15% Pohlcení kouzla |
8 | +15% Hit lower attack reflect |
9 | +10 Odolnosti |
10 | Zrušení zraňování majitele při smrti |
Ability útoku
- Dosažením 10. úrovně se spirit může naučit jednu ze čtyř abilit útoku
- Základní šance na provedení ability útoku při zásahu je 5 + Úroveň / 2
- Prodleva mezi opětovným použitím ability útoku je rychlost úderu * 5 vteřin
Spirit | 1. | 2. | 3. | 4. |
---|---|---|---|---|
Nimar | Disarm | Paralyzing Blow | Mortal Strike | Double Strike |
Makendra | Bleed Attack | Double Strike | Armor Ignore | Mortal Strike |
Takara | Crushing Blow | Concussion Blow | Disarm | Paralyzing Blow |
Cheren | Dismount | Infectious Strike | Whirlwind Attack | Disarm |
- Léčení lze provádět pouze pomocí přesunu života od majitele, spirit musí být do 5 polí od majitele
- Majitel vždy utrpí ztrátu života rovnající se vyléčenému množství bez bonusů
- Počet vyléčených životů je 20 + Úroveň majitele * 0.4
- Přesun životů je možný provést pouze jednou za 3 vteřiny
Vlastnost | Nimar | Makendra | Takara | Cheren |
---|---|---|---|---|
Životy | 45 | 40 | 55 | 50 |
Stamina | 55 | 80 | 40 | 35 |
Zranění | 19 - 21 | 12 - 16 | 22 - 28 | 12 - 26 |
Rychlost útoku | 41 | 57 | 30 | 34 |
Odkazy: Člověk Xarhaaz Zorai Gwali |