Lave menu


Farea

Příslušníci národa Fareanů obvykle žijí v lesích a hvozdech v těsném souznění s přírodou. Jsou to vysocí a agilní jedinci, ale jen zřídka vynikají silou. Bývají skvělými lovci a vynikajícími lučištníky. Pevně věří v bohyni přírody – Gaiu a ta jim na oplátku poskytuje pomoc v boji. Farea je schopen jen díky své víře povolat ducha přírody, který se zjevuje v podobě mystického zvířete. Fareani jsou pyšní na svůj národ, a proto se neslučují s ostatními rasami, ale přesto mají své přátele jak mezi Gwali, tak lidmi. Fareani jsou zastánci dobra a života, proto zabíjejí pouze v nejnutnějších případech, avšak temná strana, ta nechť se bojí této rasy.

Ability:

  • Swift hands (pasivní) - navýšení bojových vlastností při používání střelných zbraní
  • Meld in nature (aktivní) - navýšení dovednosti Hiding
  • Poison arrow (aktivní) - vystřelení otráveného šípu
  • Spirit (aktivní) - vyvolání Spirita, který je svázán s Fareanem a plní jeho příkazy

Aktivní rasové ability se vyvolávají příkazem .raceability, je vhodné si je nastavit na makro nebo používat ikonku přes příkaz .lista.

Swift hands

  • Bonus je aktivní při používání střelných zbraní
  • Navýšení vlastnosti Swing Speed Increase: Úroveň / 6
  • Navýšení vlastnosti Hit Chance Increase: 3 + Úroveň / 5
  • Navýšení dostřelu: 1

Meld in nature

  • Efekt: Navýší aktuální dovednost Hiding o Úroveň %, minimálně však 40 %
  • Doba trvání: 90 vteřin, po skončení schopnosti dojde k znovupoužití dovednosti Hiding
  • Prodleva na opětovné použití: 5 minut
  • Navýšení se promítá pouze do úspěšnosti skrytí na místě, nikoliv i chůze ve stínu
  • Pokud je postava v době trvání ability ukrytá ve stínu, získává bonus +20 ke všem regeneracím

Poison arrow

  • Efekt: Udělí cíli otravu slabým jedem
  • Pro použití je potřeba mít v batohu lahvičku slabého jedu
  • Jedna lahvička vystačí na přibližně pět otrávených střel

Spirit

  • Efekt: Vyvolá tabulku pro volbu spirita a jeho nastavení
  • Každý Farean získává prvního spirita hned na 1. úrovni, druhého na 30. úrovni
  • Spirit se zdokonaluje získáváním zkušeností v boji - za dosažené úrovně získává body, kterými se zdokonaluje ve vlastnotech, které má. Jeho úroveň může být maximálně stejná, jako je úroveň Fareana, kterému patří
  • Není možné ho magicky odvolat
  • Spirita může Farean vyvolat ve dvou podobách - v podpůrné nehmotné nebo v hmotnější a bojové (změnu je možné provést jednou za 4 hodiny)

Podpůrný spirit

  • Je naprosto nehmotný - nezabírá místo na ovládání tvorů, nejde ho zranit, neblokuje
  • Body k rozdělení dostává bez omezení
  • Dává svému Fareanovi pasivní bonus ke dvěma vlastnostem - jejich síla je ovlivněná počtem bodů, které v dané vlastnosti Spirit má (maximálně 50 bodů v jedné vlastnosti)
  • Má také aktivní vlastnost, kterou je možné vyvolat příkazem .abilita pouto (nebo skrze lištu). Použití aktivní vlastnosti zvýší účinek pasivních bonusů na dvojnásobek po dobu 20 + Úroveň spirita / 2 s, prodleva na opětovné použití aktivní vlastnosti je 60 s

Vlastnosti podpůrných spiritů - hodnota za bod a v závorce za 25 bodů a při trvání aktivní vlastnosti
Spirit1. pasivní2. pasivníAktivní
Nimar0,3 Hit Chance Increase (15)0,5 Damage Increase (25)Zavytí: Nepřátelům v okolí sníží šanci na zásah
Makendra0,2 Stamina Regeneration (10)0,08 Mana Regeneration (4)Vřísknutí: Nepřátelům v okolí znemožní léčení
Takara0,2 Hitpoint Regeneration (10)0,4 Defend Chance Increase (20)Zařvání: Léčí přátele v okolí
Cheren0,3 Spell Damage Increase (15)0,2 Spell Absorb (10)Zmatení: Nepřátelům v okolí přeruší stávající kouzlo a sníží soustředění na další kouzla

Bojový spirit

  • Zabírá 3 místa na ovládání tvorů, neblokuje
  • Léčit ho lze pouze transformací životní síly od svého majitele
  • Při smrti z důvodu náhlého přerušení pouta utrpí majitel zranění o 20 - 40 % jeho maxima životů. Zrušení pouta se silnějším spiritem způsobí silnější zranění
  • Body získává až do 60. úrovně (každou 4. úroveň 1 bod, od 40. úrovně každou 2. úroveň), atributy zvyšuje do 40. úrovně
  • Může se naučit různé kombinace ze dvou větví schopností - podle počtu přidělených bodů

Atributy bojových spiritů
SpiritŽivotyStaminaZraněníRychlost útoku
Nimar555512-1539
Makendra408012-1457
Takara704011-1530
Cheren583517-3022
  • Odolnost proti zranění je u všech spiritů stejná a to 20 + Úroveň / 2
  • Základní počet životů se každou úrovní navýší o 10 %
  • Základní počet staminy se každou úrovní navýší o 5 %
  • Základní zranění se každou úrovní navýší o 2 %
  • Základní hodnota dovednosti Wrestling a Resisting Spells je 10 %, ta je každou úrovní navýšena o 3 %

Schopnosti

  • Spirit získá každou čtvrtou úrovní jeden bod, který lze rozdělit do jedné ze dvou schopností, od 40. úrovně tento bod získává každou druhou úrovní
  • Maximum bodů, které lze vložit do jedné schopnosti, je 10
  • Schopnosti jsou rozděleny do větví: Útok a Obrana a jsou pro všechny spirity stejné
Útok - Za každou úroveň spirit získá +4 Hit Chance Increase a +3 Damage Increase
BodůSchopnost
1Žádná speciální vlastnost
2+5% šance na provedení ability útoku
3+8% Hit Lower Defense
4+8% Swing Speed Increase
5+4 Rage
6+10% šance na provedení ability útoku
7+12% Hit Lower Defense
8+12% Swing Speed Increase
9+6 Rage
10Zrušení prodlevy na ability útoku
Obrana - Za každou úroveň spirit získá +4 Defend Chance Increase a +6 Hit Point Increase
BodůSchopnost
1Žádná speciální vlastnost
2+15% k vyléčeným životům
3+10% Pohlcení kouzla
4+10% Hit lower attack reflect
5+5 Odolnosti
6+20% k vyléčeným životům
7+15% Pohlcení kouzla
8+15% Hit lower attack reflect
9+10 Odolnosti
10Zrušení zraňování majitele při smrti

Ability útoku

  • Dosažením 10. úrovně se spirit může naučit jednu ze čtyř abilit útoku
  • Základní šance na provedení ability útoku při zásahu je 5 + Úroveň / 2
  • Prodleva mezi opětovným použitím ability útoku je rychlost úderu * 5 vteřin
Spirit1.2.3.4.
Nimar Disarm Paralyzing Blow Mortal Strike Double Strike
Makendra Bleed Attack Double Strike Armor Ignore Mortal Strike
Takara Crushing Blow Concussion Blow Disarm Paralyzing Blow
Cheren Dismount Infectious Strike Whirlwind Attack Disarm

Léčení spirita

  • Léčení lze provádět pouze pomocí přesunu života od majitele, spirit musí být do 5 polí od majitele
  • Majitel vždy utrpí ztrátu života rovnající se vyléčenému množství bez bonusů
  • Počet vyléčených životů je 20 + Úroveň majitele * 0.4
  • Přesun životů je možný provést pouze jednou za 3 vteřiny
VlastnostNimarMakendraTakaraCheren
Životy 45 40 55 50
Stamina 55 80 40 35
Zranění 19 - 21 12 - 16 22 - 28 12 - 26
Rychlost útoku 41 57 30 34
Odkazy: Člověk Xarhaaz Zorai Gwali
forum dp2 ozveny dp2 obchodna vyveska
soubory ke stazeni
privesky dp2