Healing
Dovednost Healing slouží k léčení zranění, léčení otravy a oživování mrtvých hráčů pomocí obvazů. Pro oživení je potřeba mít 10 čistých bandáží, a Léčící runu, která se vytratí pouze při úspěšném oživení. Tuto runu prodává léčitel.
Dovednost Healing ovlivňuje: [zobrazit detaily]
-
počet vyléčených životů pomocí obvazů
Minimální hodnota: 3 + Healing/6 + Anatomy/8
Maximální hodnota: 10 + Healing/4 + Anatomy/6 -
umožňuje léčit otravu hráčů pomocí obvazů
Od 10% jed prvního stupně
Od 30% jed druhého stupně
Od 60% jed třetího stupně
Od 80% jed čtvrtého stupně
Od 100% jed pátého stupně
Je potřeba mít také dovednost Anatomy na alespoň stejné odpovídající hodnotě. -
umožňuje oživovat mrtvé hráče pomocí obvazů
od 80% dovednosti, je také potřeba mít 80% dovednosti Anatomy
-
šanci na úspěšné léčení
Healing + 10
Pro užití obvazů na cíl je potřeba stát maximálně dva kroky od cíle.
Při neúspěšném léčení získá léčitel krvavé obvazy, které je možno umýt ve vodě (v napajedle, potoce, jezírku a moři) a znovu použít.
Rychlost léčení je ovlivněna hodnotou atributu obratnosti. Léčení jiných je výrazně rychlejší než léčení sebe sama. [zobrazit detaily]
Sebe: 5 + 0,5 * (120 - Dexterity) / 10
Jiných: Dexterity >= 100 = 2 sekundy; Dexterity >= 60 = 3 sekundy; Dexterity < 60 = 4 sekundy
Oživování: výsledná doba z léčení jiných + 5 sekund
Jeden cíl může zároveň léčit obvazy pouze jedna jiná postava. Neplatí při léčení sebe a v případě Kněze při léčení jiných postav.