Ninjitsu
Válečnické umění vhodné zejména pro bojovníky ze stínu a rychlejší zbraně (s rychlostí alespoň 36).
Všechny útoky (Backstab, Death strike, Focus attack, Ki attack, Surprise attack a Shadow jump) z této školy lze používat pouze s rychlou zbraní (rychlost alespoň 36) a není je možné provádět s jakoukoliv střelnou zbraní.
Provedení každého kouzla (krom Mirror Image) nebo útoku, který nepatří mezi Konečné údery, dojde k nabití jednoho bodu (Surprise Attack použitý ze stínu a Backstab nabijí 2 body). Každých 30 vteřin od získání posledního bodu dojde k vyčerpání jednoho bodu. Maximum bodů, které je možné získat, je 5.
Počet nabitých bodů se zobrazuje společně s vybranou Animalje formou v tabulce.
Konečný úder - při použití tohoto typu útoku dojde k vyčerpání všech bodů nabití pro konečný úder a výsledná síla tohoto útoku bude záležet na získaném počtu bodů. Mezi konečné údery patří Ki Attack a Death Strike.
Evasion - pokud postava splňuje následující podmínky, může se úplně vyhnout fyzickému útoku: aktivní kouzlo Animal form, mít v ruce rychlou zbraň, nemít štít, nemít kovovou zbroj. Šance pro úhyb je (25 - váha zbroje) * Ninjitsu / 100.
Kouzlo | Dovednost | Mana | Popis (efekt se zobrazí po najetí myši) |
---|---|---|---|
Animal Form | 0 | 10 | Změní bojový styl sesílatele na boj podobný Gwalům. To zahrnuje formu vlka, pantera, medvěda nebo ještěra. Tato změna bojové formy ovlivňuje některé z útoků Ninjitsu. Po vybrání formy dojde k úplnému vyprázdnění zásoby many sesílatele. Dle vyprázdněného množství many obdrží sesílatel bonus dle formy a také dojde k navýšení magických zásahových vlastností, které má jeho zbraň. Tuto formu je možné využívat i v humanoidních proměnách a nebo i proměně gwalské. Proměnění gwalové jsou však omezeni použitím formy daného zvířete ve kterém jsou převtěleni. |
Mirror Image | 40 | 10 | Vytvoří iluzi sesílatele na místě, kde stojí, a na krátký čas ho skryje. To zmate nepřátele v okolí a ti pak útočí na tuto iluzi. Po krátkém čase dojde k odhalení sesílatele, tomu je možné zabránit vyšší dovedností Hiding. Výdrž iluze záleží na výši Ninjitsu. Iluzi je možné vytvořit jen jednu a to pouze jednou za 20 vteřin. Vyžaduje a konzumuje 1 bod. |
Focus attack | 60 | 20 | Sesílatel zaměří své útoky na jeden vybraný cíl a na ten získává bonus ke zranění. Vybrání cíle se provede prvním seknutím do protivníka tímto útokem. Poté za každý úspěšný zásah obdrží hráč 2 body, za každý neúspěšný 3 body ztratí. Maximum možných bodů záleží na výši Ninjitsu. Tento útok není možné kombinovat s kouzlem chivalry Enemy of One. |
Shadow Jump | 50 | 15 | Umožní sesílateli rychle skočit k vybranému cíli a automaticky na něj provede útok. Kolem cíle se musí v jeho blízkosti nacházet volné místo pro doskok. Při použití tohoto útoku ze stínu je možné skočit na větší vzdálenost a nečekaný útok také na chvíli ochromí obranu cíle. |
Backstab | 20 | 30 | Tento útok je možné použít pouze ze stínu a pouze pokud stojíte za zády (přímo nebo šikmo) cíle. Provedený útok má pak velmi výrazný bonus k šanci na zásah a provede vždy kritický zásah. Dále dle zvolené Animal formy provede na cíli speciální bonusový efekt. Útok je možné provést pouze jednou za 30 s. |
Surprise Attack | 30 | 20 | Cíl zasažený tímto překvapivým útokem obdrží postih ke své obraně a odolnostem a bude na chvíli ochromen a zpomalen. Útok má navýšenou šanci pro zásah. |
Ki Attack | 80 | 25 | Provede sérii krátkých skoků mezi nepřáteli v okolí. Každému během skoku zasadí běžnou ránu, která je navýšena o bonus dle zvolené Animal formy. Pokud je útokem zasažen stejný cíl, je zranění čtvrtinové. Po dokončení útoku se postava vrátí na původní místo a na krátký čas může provádět jiné útoky, jako by sesílatel byl skrytý. |
Death Strike | 85 | 30 | Silný útok, který provede několik speciálních útoků najednou. První útok je daný Animal formou. Další útoky se vybírají ze seznamu: Double Strike, Armor Ignore, Mortal Strike, Bleed Attack, Concussion Blow, Paralyzing Blow. Jeden útok není možné provést víckrát. |
Kouzlo | Vlk | Medvěd | Panter | Ještěr |
---|---|---|---|---|
Animal Form (bonus při 100 Ninjitsu a 50 many) | 30 DI | 10 DCI | 5 SSI | 12 HCI |
Backstab | Double Strike | Bleed Attack | Paralyzing Blow | Crushing Blow |
Ki Attack | navýší provedné zranění o polovinu | 1,5 s znehybnění | průběžné zranění o výši jednoho útoku | ochromují útok, který sníží odolnosti (10), obranu (20) a rychlost pohybu |
Death Strike (první útok) | Bleed Attack | Paralyzing Blow | Armor Ignore | Mortal Strike |