Novinky
Dovednosti
- Bojové dovednosti nyní už není nutné postupně trénovat a jejich skutečná hodnota je navýšena ihned po vložení dovednostních bodů nebo talentu
- Univerzální dovednosti je nadále nutné postupně trénovat a také do nich vkládat dovednostní body
- Řemeslné dovednosti je taktéž nutné postupně trénovat, ale nevkládají se dovednostní body
Postava
- Přidání otevření seznamu Runických předmětů do kontextového menu postavyv
- Zrušen přímý růst Skillcapu postavy za získané vyšší úrovně. Namísto toho je za získané úrovně zvýšena limitní hranice na počet Orbu dovedností, které postava může použít. Použití toho orbu pak navýší skutečnou hranici Skillcapu postavy.
- Přidána funkce Modlitby do kontextového menu
- Změna výpočtu Hodnocení
- Zrušeno RP hodnocení
- Lehce navýšena základní hodnota vidění ve tmě u všech postav
- Přidáno nastavení jména postavy znovu při výběru rasy během zakládání
- Druhá postava - podmínka pro založení druhé postavy nastavena na 45. úroveň první postavy
- Třetí postava - podmínka pro založení třetí postavy nastavena na součet 90 úrovní u ostatních postav
Specializace
- Výsledná síla všech bonusů ze Specializace je ovlivněna dle síly zbroje, kterou má postava na sobě. Síla zbroje je určena dle materiálu a Magické nebo Runické úrovně (dle té větší).
- Umožněno nastavit titul postavy dle zvolené specializace
- Kapitán - Ochranná zástava - Doba trvání nastavena na 25 vteřin, každou vteřinu vyléčí spolubojovníkům v okolí 7 životů, při použití znehybní nepřátele na 3 vteřiny a nepřátelům v okolí zástavy sníží přirozené odolnosti o 10, Swing speed o 5 a Defend a Hit chance o 30
- Mág - znemožněno užívání kouzel pro vyvolaní tvorů z knihy Magery
- Mystik - znemožněno vkládat body do sloupce Kněze
- Kněz - znemožněno vkládat body do sloupce Mystika
Řemeslník
- Celkový počet hlavního materiálu na výrobu plátové nebo pokované zbroje nastaven na 120
- Celkový počet hlavního materiálu na výrobu kroužkové nebo kožené zbroje nastaven na 80
- Počet hlavního materiálu na výrobu všech zbraní a holí je pevně nastaven na 12
- Počet hlavního materiálu na výrobu všech štítů je pevně nastaven na 10
- Počet hlavního materiálu na výrobu exotických zbrojí nastaven na množství jako u obyčejné zbroje
- Šance k vyrobení Exceptional výrobku je nyní odvozena od výrobní šance a postupně rostoucí až do maxima dovednosti (120)
- Nastavena 0% šance na výrobu jakéhokoliv výrobku z materiálu Bloodrock, Blackrock, Mithril, Yew nebo Dragon v Exceptional kvalitě
- Přidán bonus k výrobní šanci při hodnotě dovednosti nad 100 do 120, aby při hodnotě 120 byla 100% šance na výrobu všech výrobků
- Zrušena možnost odevzdání výrobků mistrům
- Odemčení zámku na růst dovednosti u všech řemeslných dovedností
- Zrušeno zobrazování kontroly AFK při používání výrobních dovedností
- Řemeslnický cech - umožněno zapsat Univerzální nebo Řemeslnou dovednost do cechu i při pozdějších lekcí s nutností doplatit lekce a pokutu navíc
- Tailoring - výroba Mágovských rób je nyní přenastavena na použití pavoučího vlákna na cílený kus vrchního oděvu
- Tailoring - přenastavena obtížnost výroby jednotlivých materiálů, aby odpovídala obížnosti u kovařiny
- Blacksmithy - Lance zrušen z výroby
- Blacksmithy - do výroby přidán Lajatang
Carpentry - zbroje
- Do výroby přidány dva typy nových zbrojí. Papírová a dřevěná
- Papírová odolností spadá do kategorie Medium (Studded) a Dřevěná do kategorie Fortified (Ringmail)
- Náročnost na Dovednost i materiál je stejná jako u alternativ z jiných dovedností
- Aury těchto zbrojí také kopírují Aury z alternativ jiného materiálu a dovednosti. Tedy Papírová zbroj kopíruje aury kožené zbroje (Mahagon=Minotaur atd.). U dřevěné zbroje se přenášení aury kovové zbroje. Ash = Garinit, Cedar = Verite, Mahagon = Valorite a Yew = Mithril.
Mining
- Umožněno použitím těžebního nářadí získávat rudu ze zabitých zemních elementálů
- Přidána šance k nalezení Mithril rudy při těžbě
- Zrušena potřeba uhlí u tavení ocele
- Pro ztavení Mithril ingotu je nyní potřeba 10 kusů Mithril rudy
- Ruda - snížení váhy na 2 kameny
Lumberjacking
- Umožněno použitím těžebního nářadí získávat dřevo ze zabitých reaperů
- Přidána šance k nalezení Yew dřeva při těžbě
- Zvýšena šance k nalezení Mahagon dřeva
- Pro vyřezání Yew prkna je nyní potřeba 10 kusů polen Yewu
Camping
- Přidána šance k nalezení Hvězdného safíru z jakéhokoliv tvora
- Navýšena šance k nalezení vzácných drahokamů
- Náleznost vzácných drahokamů nastavena při stažení jakéhokoliv tvora
- Pro sestřihání Dračí kůže je nyní potřeba 10 kusů neopracované Dračí kůže
- Úprava ať jde řezat tělo na stejnou vzdálenost jako vybírat
- Neopracovaná kůže - snížení váhy na 2 kameny
Zakázky
- Nastavena možnost vyměnit zakázky za Topaz
- Zrušena možnost výměny za peníze
- Automatické podání nové zakázky při odevzdání hotové zakázky
- Umožněno odprodávat dekorační předměty z odměn obchodníkům
- Zrušeny peněžní odměny za odevzdání hotové zakázky
- Přebrání zakázek vyzvedne všechny zakázky pro celý den
- Nevyzvednuté zakázky za poslední 3 dny je možné znovu vyzvednout
- Kniha zakázek - počeštění a přepsání některých textů
- Kniha zakázek - navýšen limit na počet vložených zakázek na 5000
- Kniha zakázek - přidán nový filtr na Zakázky, které nepatří do velkých zakázek
- Kniha zakázek - přidána sekce Katalog zobrazující seznam všech velkých zakázek a k ním počet všech malých do nich patřících
Magické předměty
- Zbroje - nově možnost nalézt vlastností Lower mana cost (4), Damage increase (8) a Alacrity (8)
- Zbroj - přenastavena maximální hodnota vlastností Stamina regeneration (4), Stamina increase (12), Strength (4), Inteligence (4) a Dexterity (4)
- Štít - zrušena náleznost vlastnosti Inteligence, Lower reagent cost, Minion expertise a Minion mastery
- Štít - přenastavena maximální hodnota vlastností Physical reflect (110), Protection (45), Hitpoint regeneration (5), Stamina regeneration (8), Mana regeneration (3), Hitpoints increase (8), Stamina increase (15), Mana increase (8), Dexterity (8) a Strength (8)
- Magovská hůl - přenastavena maximální hodnota vlastnosti Strength (15)
Runické nářadí
- Výroba Runických předmětů byla změněna na vytváření Runických esencí
- Jedním použitím Runického nářadí tak dojde k výrobě této esence, kterou je možné poté nanést na cílený předmět, pokud je správného typu, pro který je esence vyrobena
- Tato esence má už přednastavené díry pro runy - maximální počet, který lze vložit i jejich typ
- Po vložení esence do předmětu je stále nutné předmětu zvýšit úroveň zkušenostma z boje a umístit do děr patřičné runy
- Typy esencí, které lze vytvořit jsou:
- Blacksmith - zbroj bojovník, zbroj kouzelník, zbraň a štít
- Tailoring - zbroj bojovník, zbroj kouzelník, tunika, plášť a boty
- Carpentry - zbroj bojovník, zbroj kouzelník, zbraň, mágovská hůl a štít
- Vlastnosti Hit a Defend chance increase jsou na esenci proměnlivé dle toho zda je esence umístěna do dvouruční (HCI) nebo jednoruční (DCI) zbraně. Na esenci je vlastnsot zobrazena jako Combat chance increase.
- Pro výrobu esence je krom použití Runického nářadí potřeba prázdné esence předmětu
- Zrušen výskyt vlastnosti Luck na esencích pro zbraně a magovské hole
Tailoring - Runické oblečení
- Runickou esenci na oblečení je možné vkládat do oblečení odpovídající jednomu ze tří typů vrstev. Esenci pro plášť je možné umístit na toulec.
- Oblečení upravené touto esencí není nutné posilňovat pomocí získaných zkušeností ani do něj vkládat runy. Celá síla z esence ja tak ihned aplikována po přenesení na oblečení.
- Vlastnosti, které je možné na jednotlivých typech Esence nalézt jsou pro dané vrstvy:
- Plášť - Fire resistance, Cold resistance, Poison resistance, Energy resistance, Natural resistance, Minion mastery, Minion expertise, Protection, Parry bonus, Absorb spell a Luck
- Boty - Stamina increase, Hitpoints increase, Mana increase, Stamina regeneration, Hitpoints regeneration, Mana regeneration, Dexterity bonus, Strength bonus, Inteligence bonus, Healing touch a Luck
- Torzo - Damage increase, Spell damage increase, Defend chance increase, Hit chance increase, Swing speed increase, Lower mana cost, Lower reagent cost, Faster casting, Faster cast recovery, Reflect physical, Enhance potions a Luck
Runické předměty
- Umožněno volné vyndavání vložených run
- Upravení vzhledu páté úrovně run v tabulce Runického předmětu
- Nastavena nutnost dodat vždy 10 run na každou úroveň
- Předělání vzhledu tlačítka ke sloučení magického předmětu
- Do tabulky Runického předmětu přidáno zobrazení času zbývající do vypršení síly Očarování
Očarované předměty
- Přidán popisek Očarováno v barvě dle síly očarování na předmětu
- Cena za krystal sloužící k Očarování snížena na 1 zlatý
- Krystal je nutné na Runický předmět používat postupně dle síly nabití
Tinkering - Zdobení
- Za pomocí Dovednosti Tinkering je možné na všechny typy zbrojí vytvářet Zdobení
- Zdobení na zbroji slouží k dosažení druhé aktivní Aury z materiálu zbroje
- K vytvoření Zdobení slouží tlačítko Enhance ve výrobní menu. Poté je potřeba zaměřit materiál, s kterým se má pracovat, a následně kus zbroje na které bude Zdobení umístěno.
- Počet materiálu na nanesení Zdobení je stejný jako počet základního materiálu při výrobě dané části zbroje
- Není možné umístit Zdobení z jiného typu materiálu než je materiál zbroje
- Není možné umístit Zdobení ze stejného nebo silnějšího materiálu než je zbroj. Materiály Bloodrock, Blackrock a Mithril spadají do jedné silové úrovně, tedy není možné tyto aury vzájemně na jednom předmětu kombinovat.
Ztráta těla
- Při ztrátě těla dojde k přenesení celého jeho obsahu zpátky k vlastníkovi
- Vybrané typy předmětů však tímto projdou poškozením dočasným nebo trvalým
- Poškozené předměty není možné nadále používat dokud nedojde k jejich opravě
- Typy předmětů, které se při ztrátě poškodí jsou: Zbroje, Zbraně, Sedla, Opasky, Toulce, Mágovská róba, Kniha kouzel a Amulet
- Veškeré Magické a nebo Runické předměty utrpí trvalé poškození snížením síly jednotlivých vlastností
- Předměty z těla jsou buď přeneseny automaticky při jeho smazání nebo je možné je přisunout pomocí nabídky Ztracené předměty z kontextového menu postavy
- Stejný způsob poškození a přisunutí předmětů se vztahuje na obsah sedla jízdních tvorů. Opět buď automaticky po smazání těla tvora nebo použitím nabídky Ztracené předměty tvorů.
Sada na opravu
- Za pomocí řemeslných Dovedností Blacksmithy, Tailoring, Carpentry a Tinkering je možné vyrábět Sady na opravu
- Výroba se vždy provádí pomocí tlačítka Repair v menu výrobního nářadí a zaměřením požadovaného materiálu
- Sada na opravu slouží k opravování Poškozených předmětů ze Ztraceného těla
- Blacksmithy - Možno vytvářet pouze z ingotů. Slouží k opravování zbraní, zbrojí a štítů. 5 ingotů Mithrilu vytvoří sadu na 120 použití. 15 ingotů Bloodrocku nebo Blackrocku vytvoří sadu na 120 použití.
- Tailoring - Možno vytvořit z kůže a pavoučího vlákna. Slouží k opravování zbrojí, sedel, opasků, toulců a mágovské rób. 5 Dragon kůže vytvoří sadu na 120 použití. Jedno pavoučí vlákno vytvoří sadu na 3 použití.
- Carpentry - Možno vytvářet pouze z dřeva. Slouží k opravování zbraní, zbrojí, štítů a mágovských holí. 5 kusů Yew dřeva vytvoří sadu na 120 použití.
- Tinkering - Možno vytvářet z ingotů, kůže, dřeva a drahokamů. Slouží k opravování amuletů a Zdobení. Poměr kus:použití u vzácnějšího materiálu je stejný jako u jiných řemesel.
- Ostatní nezmíněný materiál je vždy v poměru 1:1
- Oprava předmětu spotřebuje počet použití dle toho jaké množství materiálu je potřeba pro jeho výrobu
- U amuletu je na vytvoření možno použít jakýkoliv z drahokamů pro opravu kteréhokoliv amuletu. Na opravu amuletu je potřeba 1 drahokam za úroveň síly amuletu.
- Sady ze stejného řemesla a materiálu je možné kombinovat v jednu se sečteným počtem použitím poklikáním a zaměřením druhé Sady
Sada na úpravu zbraně
- Do prodeje k Úředníkovi přidán nový předmět Sada na úpravu zbraně
- Tato Sada umožní na vybrané zbrani jakéhokoliv typu náhodně změnit její útok a tím i rychlost
- Nově vylosovaná hodnota nikdy není stejná jako ta aktuální
- Sada má jedno použití
- Cena je 25000 měděných
Zbraně
- Přenastaveno rozpětí zranění a rychlost útoku u všech zbraní, aby u stejných typů (jednoruční, dvouruční, dlouhé zbraně nebo střelné) bylo identické zranění za vteřinu
- Každá zbraň má nyní náhodně v rozmezí -2 až +2 upraveno zranění oproti základnímu zranění zbraně. Dle toho je také upravena rychlost zbraně, aby celkové průměrné zranění zůstalo zachováno.
- Upravena modifikace rychlosti dle vlastnosti Swing speed increase, aby byla pevně daná namísto rozlišné účinnosti dle základní rychlosti zbraně
- Zrušena modifikace Kritického zásahu dle rychlosti zbraně
- Přidáno zobrazení základní rychlosti úderu zbraně ve vteřinách
- Výsledné rozpětí zranění zbraně je nyní možné udělit v plném rozsahu namísto několika pevných hodnot jako tomu bylo dříve
- Minimální a maximální zranění má v případě zbytku v desetinném místě šanci k udělení jednoho bonusového zranění v procentuálním množství tohoto zbytku (34,6 zranění udělí 34 zranění s 60% šancí na navýšení na 35)
Speciální údery
- Whirlwind - snížení nejmenšího možného zranění dle počtu cílů na 25%
- Shadow strike - nastaveno ponechání Warmode po použití úderu
- Mortal strike - přidán 30% bonus ke zranění v případě, že cíl je při opětovném použití postižen účinkem úderu Mortal strike
- Bleed attack - nastavena možnost použití na všechny tvory
- Bleed attack - navýšeno zranění o 100%
- Concussion blow - základní zranění navýšeno z 10 na 25
- Armor ignore - o 25% snížen efekt na vysátí životů, staminy a many při použití úderu
- Double strike - nastaveno nulové vysátí životů, staminy a many z druhého provedeného zásahu
- Double strike - manový poplatek úderu navýšen o 5
- Crushing blow - nastavena dvouvteřinová prodleva na opakované znehybnění cíle
Enhance - Změna materiálu
- Šance na změnu materiálu je stejná jako šance na výrobu daného předmětu vybraným materiálem
- Předmět není možné rozbít neúspěšným pokusem
- Zbraně - při změně materiálu jsou vždy znovu nastaveny Speciální údery, je nově nastaveno rozpětí zranění a rychlost zbraně a zrušena Exceptional kvalita
- Zbroj - při změně materiálu je vždy zničeno Zdobení, Attune a Exceptional kvalita předmětu
Enhance - Exceptional
- Šance na předělání je stejná jako šance při výrobě
- Poplatek za předělání je vždy 3 materiály na jakýkoliv předmět
Attune
- Zrušena návaznost na konkrétní postavu
- Pro vylepšení zbroje je potřeba mít 100% šanci na výrobu vybraného předmětu z daného materiálu
- Šance na předělání je vždy 100%
- Poplatek za předělání je vždy 3 kusy suroviny z kterého je zbroj
Mapy pokladů
- Do pokladu přidána šance k nalezení vzácného materiálu u map 2. a vyšší úrovně
- Do pokladu přidána náleznost materiálů různých typů
- Změněno množství podpůrného materiálu a nářadí v pokladu
- Překontrolovány pozice a odstraněna zastavěna nebo nedostupná místa
- Stará mapa - drobně vylepšeno vykreslení mapy
Magery
- Znemožněno kombinování kouzel Reactive armor a Magic reflection
- Přidáno zobrazení zbývajícího času při použití Energy Bolt, Chain lightning a Earthquake v prodlevě
- Reactive armor - zrušena potřeba dovednosti Magery pro plnou sílu kouzla
- Magic reflection - navýšené základní množství odebrané many při obdrženém zranění z 70% na 100%
- Energy field - oprava podmínky výšky aby šlo vytvořit zeď uvnitř místnosti
- Wall of stone - změna vzhledu zdi aby šlo vytvořit zeď uvnitř místnosti
- Chain lightning - navýšeno snížení zranění při přeskoku o 5%
- Meteor swarm - snížen počet maximální počet dopadnutých meteorů
- Chain lightning - snížen maximální počet přeskoků
- Chain lightning - prodleva použití navýšena na 10 vteřin
Magery - Earthquake
- Znehybní nepřátele v okolí na 5 vteřin
- Vyvolá zemního elementála, který útočí na okolní nepřátele, neposlouchá na příkazy, ale nezabírá pozice k ovládání tvorů
- Silně zraní nepřátele v dosahu působení
- Prodleva použití 30 vteřin
Spellweaving
- Thunderstorm - udělené zranění sníženo na polovinu
- Thunderstorm - hranice many pro plnou účinnost navýšena na 200
- Word of death - základní zranění sníženo na 15
- Word of death - maximální bonusové zranění z many sníženo o 33%
- Word of death - počet výbuchů snížen na Spellweaving * 0,08
- Wildfire - základní zranění sníženo na 5
- Wildfire - bonusové zranění z many sníženo na polovinu
- Wildfire - přidáno zobrazení zbývajícího času při použití v prodlevě
Necromancy
- Mind rot - zrušení omezení prodlevy na používání
- Animate Dead - zobrazení tabulky s počtem vyvolaných tvorů i bez potřebné specilizace
Necromancy - Wither
- Zrušeno snižování rychlosti pohybu zasažených tvorů
- Prodleva použití navýšena na 20 vteřin
- Přidáno bonusové zranění z vlastnosti Damage increase v případě, že je vyšší než 150
- Přidáno zobrazení zbývajícího času při použití v prodlevě
Chivalry
- Cleanse by Fire - po vyléčení otravy vyléčí cíl za Spirit Speak / 4
- Close Wounds - vyléčené množství životů navýšeno o Spirit Speak / 20 až Spirit Speak / 10
- Consecrate Weapon - doba trvání navýšena o Spirit Speak / 25 vteřin
- Divine Fury - doba trvání navýšena o Spirit Speak / 20 vteřin
- Remove Curse - navýšen rozsah působení o Spirit Speak / 15 políček
- Enemy of One - sníženo příchozí zranění od tvorů mimo zaměřený typ o Spirit Speak / 4 procent
- Spirit Speak - v případě užití s dovedností Chivalry nelze vysávat mrtvé tvory a navíc dojde k vyléčeních okolních spřátelených postav o 1/5 vyléčeného množství
Chivalry - Sacred Journey
- Zrušeno jako kouzlo k přemístění
- Nově umožní na vybranou pozici povolat ducha koně, který zraní a krátce znehybní nepřátele skrze které projde. Po dosažení cíle se kůň rozplyne a zraní nepřátele v jeho okolí
- Prodleva použití 40 vteřin
Chivalry - Dispel Evil
- Zrušen předchozí efekt kouzla
- Nově způsobí okolním nepřátelským tvorům znehybnění na ( Chivalry + Spirit Speak ) / 48 vt
eřin. Šance na znehybnění ( Chivalry + Spirit Speak ) / 2,4 procent. Následně, se šancí Chivalry% způsobí oslabení zranění útoku i kouzel o ( Chivalry + Spirit Speak ) / 20 na 30 vteřin.
- Prodleva použití 30 vteřin
Kniha písní
- Dovednost nad 100% navyšuje účinnost Knihy písní postupně až do 20% při 120% dovednosti
- přidáno zobrazení zbývajícího času při použití v prodlevě
- Písně - nastavena 10 vteřin prodleva mezi hraním jednotlivých písní
- Písně - nastavena 90 vteřin prodleva pro opakované hraní stejných písní
- Písně - doba trvání všech písní nastavena na Nejvyšší dovednost / 20 vteřin
- Písně - Poplatek za hraní u všech písní pevně stanoven na 15 many jednorázově při začátku písně. Postupné placení během hraní je zrušeno.
- Balada Neprojdeš! zaměněna s písní Něžné ručky
- Dračí běsnění - úprava aby navýšené zranění bylo pevně v procentech namísto vlastností Damage increase a Spell damage increase
- Zuřivý kharrun - úprava aby navýšené zranění bylo pevně v procentech namísto vlastností Damage increase a Spell damage increase
- Kořínky a větvičky - nastavena potřeba dovedností 70 Musicianship a 70 Peacemaking
- Něžné ručky - bonusové léčení sníženo na 15%
- Zuřivý kharrun - bonusové zranění sníženo na 10%
- Dračí běsnění - bonusové zranění navýšeno na 80%
- Neprojdeš! - bonusové pohlcení kouzla navýšeno na 50%
- Akord F - přidána potřeba dovednosti 80 Pecemaking pro zahrání
- Akord Em - zrušena potřeba dovednosti Peacemaking pro zahrání
- Akord Cm - potřebná dovednost Musicianship navýšena na 70
- Tvrdohlavý zorai - nastavena potřeba dovedností 60 Musicianship, 60 Provocation a 60 Peacemaking
Bushido
- Bushido - umožněno kombinovat Evasion, Confidence a Counter Attack
- Honorable execution - znemožněno použití na zvířata, vyvolané a jiné přátelské tvory
- Honorable execution - umožněno použití i na tvory, které byly dříve odolní na krvácení
Bushido - Confidence
- Zrušení předchozích efektů
- Přidána zpráva oznamující ukončení efektu
- Každý úspěšný zásah přidá 1 bod do maxima Bushido / 10 + 3
- Změna cíle sníží aktuální počet bodů na polovinu
- Jeden získaný bod přidá 4 Damage Increase a 1 Natural Protection
- Úspěšné použití Honorable Execution v době trvání Confidence obnoví dobu trvání
- Neúspěšný zásah zbraní doplní Bushido / 8 + 3 životů a staminy
- Doba trvání 30 vteřin
- Prodleva použití 90 vteřin
Bushido - Momentum strike
- Zrušení předchozích efektů
- Zasažený cíl je zraněn za 2% jeho maxima životů, pouze pokud má tvor méně než 50% životů
- Při použití se střelnou zbraní je zranění zbraně upraveno na 65 + Vzdálenost od cíle * 10 procent
- Při použití se zbraní na blízko je zranění zbraně navýšeno na 150 + Počet kroků * 5 procent. Maximum kroků je 20
- Následující úspěšný Honorable Execution vyléčí o 50% více
- Prodleva použití 20 vteřin, při Bushido více než 100 je prodleva snížena o ((Bushido*Bushido)/1440)-6 vteřin
Změny
- Achievementy - Vzorný učeň - zrušeno
- Achievementy - Přidán nový Achievement Mistrná práce do kategorie Craft
- Achievementy - zvýraznění tlačítko k zobrazení statistik serveru
- Příkazy - zrušen příkaz .Pohlavi k nastavení pohlaví starších jízdních zvířat
- Příkazy - zrušen příkaz pro vyrestování specializací
- Příkazy - zrušen příkaz .Specreset
- Zapomnění - zrušena možnost odnaučení řemeslných dovedností
- Zapomnění - přidána možnost odnaučení univerzálních dovedností
- Orb úderu - do náleznosti s monster přidán zisk nového orbu sloužícího ke změně Speciálních úderů na zbrani
- Cooking - přepsání tlačítka Přísady na Přísady na pizzu
- Regenerace - nastavení aby přidané procentuální bonusy byly mezi sebou sečteny a ne násobeny
- Magické zbraně - zrušena nemožnost náleznosti Defend chance increase na dvouručních zbraní
- Zbraně - zobrazení Speciálních úderů v popisku zbraně
- Arms lore - dovednost vyřazena ze systému
- Úředník - do prodeje přidána Sada na úpravu zbraně
- Amulet - Assassin - vlastnost Alacrity zaměněna za Enhance potions ve stejné síle
- Alacrity - bonus do Faster casting a Faster cast recovery se nezapočítává s knihou kouzel v ruce
- Pěstování - zdvojnásobena šance na vzácné bílé a černé rostliny
- Vlastnosti - Physical resistance, Parry bonus a Lower mana cost - počítání upraveno na desetinná čísla
- Healing - Nastaveno omezení, že jeden cíl může zároveň léčit obvazy pouze jedna jiná postava. Neplatí při léčení sebe a v případě Kněze při léčení jiných postav.
- Navýšen účinek lektvarů pro vidění ve tmě
- Aura - Verite - účinnost aury snížena o jeden stupeň jedů
- Oranžový lístek - účinnost navýšena o jeden stupeň jedů
- Xarhaaz - zrušen rostoucí počet životů při opětovném použití schopnosti Dark Pact na nemrtvé
- Dialogy - nastaveno plné černé pozadí u dialogů
- Tezar - počet nákupních bodů k získání bonusové bedničky nastaven na 300
- Poklady - znemožněno naklikání v případě, že je za překážkou
- Runická výbava - maximální účinnost vlastností zvýšena z 80% na 100%
- Explosion - přenastavení podmínek pro určení koho plošné zranění zasáhne
- Power scroll - umožněno rozebírat na stříbrný prach svitky na dovednost 115
- Page - vylepšeno vyhledávání ve zprávách
- Vlastnosti - doplněno zobrazení Alacrity
- Travel Book - vyřazení Sacred Journey
- Rune Book - vyřazení Sacred Journey
- Pojištění předmětu - systém vyřazen z provozu
- Tvorové - po oživení oznámení postavě kolik životu tvoru zbývá
- Swing speed increase - maximální hodnota na magických zbraních navýšena na 25
- NPC - v případě, že s postavou je možné zahájit rozhovor, tak je její jméno zvýrazněné oranžovou barvou
- Arms Lore - dovednost vyřazena z provozu
- Animal Taming - nastaveno omezení 36 magických bobulí, které může jeden tvor sníst
- Jízdní tvorové - umožněno jezdit bez potřeby sedla
- Jízdní tvorové - umožněno sundávat sedlo při otevření kontextového menu
- Ohlávka - nasazení je možné pouze Mustangům a dalším vzácným jízdním zvířatům
- Sedlo - nataveno zobrazování počtu přidaných váčků
- Sacrifice - systém vyřazen z provozu
- Pojmenuj - pojmenování očarovaných předmětů je možné až při dosažení minimálně 4. úrovně očarování
- Obchodník řemeslníka - doplnění kostí a plechu do položek k nacenění
- Lišta - přidán příkaz ".Lista X Y" pro nastavení výchozí pozice
- Zbroj - bonus materiálu k odolnosti u kovů Bloodrock a Blackrock snížen z 16 na 14
- Kožená zbroj - potřebná síla pro nošení navýšena na 40
- Svitky moci - přepsání a počeštění tabulky pro použití
Opravy
- Tábor - oprava zničení ohrad při zrušení tábora
- Tábor - oprava přesunutí předmětů z domu do banky při jeho zrušení
- Mephitis - oprava nemožnost použití Word of Death v druhém podlaží
- Vyvolávač - oprava ponechání starých bonusů z předchozích změn
- Page - oprava chybného zobrazení nepřečtených zpráv
- Animal Taming - oprava aby klikání bodů zvířeti nad strop nesnižovalo aktuální počet volných bodů
- Parrying - opraven dříve nefunkční strop pro Parry šanci
- Specializace - Kapitán - oprava chybného dávání bonusu ze štítu členům party
- Řemeslník - oprava aby výroba po 10 kusech fungovala vždy na první použití
- Clumsy, Weaken, Feeblemind - oprava neúčinnosti kouzel na hráčské postavy
- Obchodník řemeslníka - oprava chyby s výrobou více kusů předmětů naráz
- Whirlwind - oprava navýšení zranění nad 100% v případě dvou cílů
- Specializace - Mystik - opraveno propojování bran v případě, že se starší zruší
- Focus attack - oprava správného přičítání a odečítání bodů
- Tvorové - opraveno vizuální poskakování u rychle se pohybujících tvorů
- Orb uchování - opraveno správné nastavení a zobrazení nově vylosované magické síly předmětu (0-100% z možného maxima pro danou úroveň magického předmětu)
- Stará mapa - opraveno vykreslování nemapových objektů
- Zapomnění - oprava možnosti odnaučení dovednosti Alchemy
- Zapomnění - oprava odmazání dovednosti z Řemeslnického cechu po odnaučení
- Runy - oprava náleznosti run Healing touch při výměně
- Spirit - opraveno dostávání bodů na rozdělení při zvyšování úrovně pomocí Krystalu moci
- Spirit - opraveno spotřebování Krystalu moci při použití
- Tailoring - opravena možnost zahájit výrobu výrobku z obyčejné kůže (např. Straps) lepší kůží
- Amulet - Assassin - opraveno působení Enhance potions na bonusové zranění u Infectious strike
- Perk - Rychlý metablismus - opraveno působení bonusového zranění na Infectious strike
- Postava - opraveno zobrazení a popisky všech používaných oken stavů postavy (Modrý gem na statusu postavy)
- Specializace - Rytíř - oprava chyby způsobující nemožnost naklikat některé atributy kvůli úpravě Vitality
- Monstra - opravena chyba s výpočtem rychlosti útoku dle chybějící staminy
- Štít - oprava aby nedocházelo u magických štítů k opětovnému nastavení Physical resistance a tím ztráty jedné vlastnosti
- Postava - oprava aby šipka vedoucí k úkolům se nezrušila po relognutí postavy
- Zbraně - oprava chybného upravování zranění dle aktuálního poškození zbraně
- Jízdní tvorové - oprava chyby s možnosti opakovaného navýšení odolností při nasazení různých materiálu sedla a nastavených bonusů do odolností
- Xarhaaz - oprava aby nedocházelo k navýšení vlastností získané od fareanského Spirita nebo Kapitána
- Štít - oprava snižování účinnosti dle hodnoty dovednosti Parrying