Mapa Arapalu
1 - Mágové a alchymista | 2 - Písař a kartograf |
3 - Léčitel | 4 - Pekárna |
5 - Banka a úředníci | 6 - Dům řemeslníků |
7 - Kovárna | 8 - Hostinec u zlatého slunce |
9 - Tresdin - Městské úkoly | 10 - Dům umění |
11 - Holič - kadeřník - lazebník | 12 - Mistr Larma - Krejčí |
13 - Dům učení | 14 - Šestka |
15 - Dům Hammara | 16 - Stáje |
17 - Kasárny, cvičiště, Kapitán Tharm | 18 - Dům Johna |
19 - Osada | 20 - Kameník |
21 - Lovec Ulro | 22 - Oltář - Gaia |
23 - Oltář - Ur | 24 - Oltář - Nidaos |
25 - Oltář - Crom | 26 - Oltář - Xarh |
27 - Pila | 28 - Vstup do stok |
Postava na Arapalském ostrově
Tak jsem tu.. hezké, ale co mám dělat?
Ocitl ses v osadě, kterou vybudovali uprchlíci z pevniny už pred mnoha lety. Tvé první kroky povedou kousek od jižní brány města za správcem Hammarem, hledá někoho kdo mu bude k ruce. Začátky s Hamarem se vyznačují hodně beháním, ale aspoň se na své dlouhé pouti zorientuješ ve městě.
Hodně běhání? Nezoufej. Hammer tě na základě dobrých zkušeností, po splnění jeho úkolu pošle za Johnem a Tharmem. Tady přestává sranda a začíná boj. Plnění úkolů je pro tebe důležité, jejich kompletní splnění Ti umožní dostat se pryč z ostrova a přejít do Luminoru. V Luminoru vyhledej lovce a dál už se dozvíš co a jak.
Úkoly jsou pro tebe zatím příliš ťežké? Zkus se mrknout na nástěnku kousek od vstupu do hospody. Ta bude pro tebe dúležitá i dávno po splnění všech ůkolu, které ostrov poskytuje.
Příliš bojování? Není problém, farmář Nulro má pro tebe voňavou prácičku, potřebuješ jen lopatu a silný žaludek. Cryddan, jižně od města Tě zasvětí do tajů pěstovaní rostlin.. jak dobrodružné..
Ostrov Ti také dává možnosti stát se dobrým řemeslníkem. Poskytuje bohatou úrodu stromů na kvalitní dřevěné výrobky. Velký důl nad kovářem, aby ses mohl taky jedním stát a mnoho zvěře na kůže. Všechny mistry techto dovedností najdeš ve městě.
Po splnění všech úkolů na ostrově Luminoru a Foxhole budeš mít možnost plnit další zajímavé úkoly, určite se nezapomeň stavit u:
- Kameníka, má problém, překvapivě s kamením.
- Mág potřebuje pomoct s kyselinou.
- Nekromant má pořád nedostatek krve z Harpyí.
- Orias Tě bude posílat lovit možné i nemožné za zajímavou odměnu.
- Krejčí u šestky shání vlákna terathanů.
- Krejčí kováře zase vlákna pavouků.
- Lovec má problém s pastma.
- Každý týden se koukni na nástěnku, povede Tě do nejrůznejších kobek.